Isnin, 10 Februari 2014

ALLUMINIUM WALLET @ GUARD CARD

'Aluminium wallet' adalah salah satu produk yang jarang di temui. Ianya di reka khas untuk tujuan keselamatan.. Di negara-negara maju ia adalah produk yang biasa di gunakan kerana 'pick pocket' atau pun jenayah cip elektronik begitu meluas sehinggakan segala data kita iaitu dari peribadi sehinggakan akaun kita boleh di curi dengan menggunakan RFID(Radio Frequency Identification). Kita di Malaysia mungkin jarang mendengarnya tapi saya percaya jenayah sebegitu ada di negara kita cuma tak meluas..

pelbagai warna menarik
terdapat juga corak yang menarik



Selain daripada tujuan keselamatan, ia juga menjaga cip yang berada di mykad serta kad bank selain itu memudahkan kita mengambil kad kerana kad berada di slot yg teratur. Aluminium wallet juga selamat jika terkena air dalam waktu yang singkat contohnya hari hujan.ia mempunyai dinding plastik bagi menahan air masuk ke dalam kad. Ianya mudah di gunakan dan sesuai di gunakan oleh semua peringkat umur..

AWAS!!!!
-Jangan memasukkan kad Touch n go di dalam Alluminium wallet, ini kerana data tidak boleh di baca dan itu  merupakan salah satu sebab alluminium wallet di cipta.
-jangan memasukkan kad anda terlalu penuh kerana ia akan merosakkan alluminium wallet (max. 12-13 kad sahaja)



UNTUK MENDAPATKAN PRODUK INI, ANDA BOLEH HUBUNGI KAMI DI TALIAN:
013-2092708 (EN. HAFIZ)
atau
019-5493563 (EN.RAHIMI)


KUNJUNGI LAH KAMI DI MINI UPTOWN PERDA, PULAU PINANG.





2 ulasan: